środa, 20 marca 2013

Camembert w cieście francuskim i gorącymi żurawinami od Royal Brand

Myślałam, że bardziej skomplikowane będzie przygotowanie płynnego sera camembert. Sery uwielbiam, może po za serem pleśniowym, wszystkie. Codziennie jem coś z dodatkiem sera. Pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam, wręcz nienawidziłam serów. Przygotowanie sera camembert jest dziecinnie proste. Można przygotowywać w różny sposób, we frytkownicy, na patelni i w piekarniku. Ja postanowiłam przyrządzić bez zbędnego tłuszczu, czyli w piekarniku.
Zima w tym roku nie odpuszcza, bardzo lubię zimę, ale nie w marcu ;p. Wciąż czekam na przypływ wiosennej energii, bardzo mi się przyda przed matura.

Składniki :
  • ser Camembert
  • 1/2 ciasta francuskiego
  • sól, pieprz, zioła prowansalskie
  • 1 szklanka żurawiny suszonej
  • 1/4 szklanki wody
 Przygotowanie:
1. Camembert umieścić na cieście francuskim, przyprawić i zawinąć w ciasto. Wstawić do piekarnika na ok 20 minut i piec w ok 180 st C .
2. Wodę zagotować w garnku, dodać żurawiny. Gotowąć ok 15 minut, do czasu aż żurawiny zmiękną.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz