czwartek, 9 marca 2017

Ciastka owsiane z orzechami i wiórkami kokosowymi

Witajcie!

Dziś odkryłam aplikacje Blogger ! mam nadzieję, ze ulatwi mi wstawianie postów z przepisami, trochę ich się nazbierało a czasu brakowało. Długo mnie nie było, ale teraz wracam !

Składniki ( na około 12 dużych ciastek):
*2 szklanki płatków owsianych górskich
*2 jajka
*1 łyżka gorzkiego kakao
*1/2 szklanki wiórek kokosowych
*1/2 szklanki orzechów włoskich (rozdrobnionych)
*1 łyżka miodu, u mnie miód kremowy kakaowy
*2 łyżki mleka

Przygotowanie:
1. Mleko podgrzać i rozpuścić w nim miód.
2. Sypkie produkty wsypać do miski i dodać mleko z miodem. Wymieszać i poczekać aż ostygnie. Dodać jajka i wymieszać.
3. Uformować ciastka i ułożyć na blaszce, wyłożonej papierem do pieczenia.
4. Piec około 15 minut w temperaturze 200°C.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz